måndag, juni 21, 2010

Prinsessbröllop i Falken berg

Ifredags ringde Sofia och bjöd in oss på prinsessbröllop ;-) det kunde vi ju inte missa så på lördagmorgon vi tog bil och mc ner till Falkenberg där de bor. Deras garannar och barn kom oxå över. PM och Jesper tog sig en tur på mc:na och vi andra lekte och busade lite innan det var dags att bänka sig framför tv:n för att följa Viktoria och Daniels bröllop. Det var verkligen jättevackert och hennes klänning var stilren tycker jag. Inte en massa rychpysch ;-)

Vi grillade och käkade gott. Barnen busade till klockan 23, då föll Leos blodsocker och humör och han kraschade i säng, ett nytt rekord att vara uppe så länge ;-)

På söndagen var det dags för mig och Sofia att roa oss så vi tog med oss tjejerna och drog till Ullared. Inte mycket folk men väldigt rörigt!! De flyttar på varenda pryl så inget låg där de brukade...jättejobbigt och tillslut tröttnade Elin (och jag) så jag ställde mig vid en kassa med en sovandes Elin i babybjönen och väntade på Sofia...då kom hon med en sovandes Filippa i vagnen med handväskan som kudde :-))) Lite galen tur men ändå kul ;-))


Pappa och trötta dottern ;-)

Jesper The grillmeister

Leo klätterklas

Hugo och Ivan busar

Vilda posar, en riktig linslus :-)

En utslagen prinsessa!

Brudparet!

Såå mycket folk utanför slottet!!

Leo testar Filippas cykel, det gick riktigt bra tillslut :-)

Alla bebisar sover ;-)

Streethockey

Inga kommentarer: